1 april 2008 - En liten uppdatering är väl på plats :-)

I lördags var jag iväg till Göteborg och Nordiska Scrap- och stämpelmässan. Det var en tjej i Karlstad som hade arrangerat bussresa så vi var totalt 48 glada och förväntantsfulla tjejer. På nervägen fick vi gissa vad mycké vi skulle spendera tillsammans under dagen. Lite försenade anländer vi till mässan i Göteborg - kön är lång men vi kommer in vid sidan då vi är ett helt busslast som går in på en och samma biljett. Kändes lite lyxigt och gå förbi hela kön. Inne på mässan var det stundals väldigt trång och syrefattigt. Trots det så lyckades jag ändå få med mig lite grann hem :-)

Några papper - hade bestämt mig i förväg att det skulle jag inte ha så mycké utav.
221122-68

Och lite smått och blandat :-)
221122-69

På hemvägen skulle var och en skriva upp på en lapp vad vi hade spenderat under dagen och sen skulle det räknas ihop och den som kom närmast skulle få ett litet pris. Kan tala om att det var inget litet pris för det var jag som vann :-) Jättefint album, papper och dekorationer.
221122-66

Idag är det årets lurardag - jag tror jag har klarat mig :-)

Ha det nu så bra alla som läser här och lämna gärna en kommentar innan du lämnar sidan - det uppskattas alltid.


Kommentarer
Postat av: marie

ja lurad blev man allt,huu..jäkla gubbe o ungar..

2008-04-01 @ 23:18:19
URL: http://marilouise.bloggagratis.se
Postat av: Lise-Lott G

vad mycket fint du shoppat.
och grattis till vinsten.

ha det bra.

kram Lise-Lott

2008-04-01 @ 23:49:28
URL: http://liselottg.blogg.se
Postat av: Akleja

Kul att se vad fina saker du fick av Ljuva Änglar.
Vilken tur du hade.

Hej från Carina.

2008-04-02 @ 20:28:08
Postat av: Anette

Hej! Tack för den gulliga kommentaren i min blogg.
Jag var också i Gbg i lördags på mässan. Shoppade EN MASSA grejer, varav det mesta var sånt jag inte planerat att köpa ;o) Men man måste allt få ha det så också ibland...

Ser att du köpt ett alfabet av något slag. Vad är det för märke/sort? Var det överkomligt pris? Blir lite nyfiken för det såg snyggt ut...

Ha en bra dag!

/Anette

2008-04-03 @ 18:12:48
URL: http://anettej.blogg.se
Postat av: Anette

Oj, det var ju inte så farligt dyrt. Helt okej pris faktiskt! Får jag nog beställa från deras näthandel nästa löning. Har bestämt att det får vara nog med pysselinköp denna månad nu. Har översrkidit min budget redan (!) och då väntar ändå ett 2-dagarsbesök i Ullared nästa helg... Bådar inte gott detta ;o)

I bilen hem från mässan kollade jag på kartan över mässhallen och insåg då plötsligt att det var flera av utställarna jag inte besökte. Så snopet! Men det var ju knökfullt med folk hela tiden... Jaja, det får vi ta igen nästa mässa genom att stanna ÄNNU längre *hihi*

Tack för tipset om alfabetet

/Anette

2008-04-03 @ 18:25:50
URL: http://anettej.blogg.se
Postat av: VeronikaP

VAd kul att jag hittade hit!
Jag fick en tjuvkik på innehållet i ditt paket när jag var inne hos Ljuva Änglar i onsdags. Det var ett superfint paket du fick!!!!

2008-04-03 @ 21:39:23
URL: http://veronikap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0