2 maj 2011 - Då vart det över....

... födelsedagen är över och jag är jättenöjd med dagen och dess innehåll. Hade semester hela förra veckan och onsdag till söndag så njöt jag bara av att vara ledig.


På min Facebook-sida har jag lagt upp en mapp med smycken som jag har gjort och har till försäljning - gör mera än vad jag kommer att använda själv. Hittills så finns det bara tre smycken men jag ska försöka och fylla på med mera inom de närmsta dagarna och är någon intresserad av nå't så är det bara att lämna en kommentar.
Armband på memorywire med vaxade glaspärlor, strassrondeller, krackelerade glaspärlor, metallpärlor och gummislang. 70 kronor. SÅLT!

Örhängen med vaxade glaspärlor och strassrondeller. Nickelfria öronkrokar. 30 kronor.


Halsband på wire med vaxade glaspärlor, strassrondeller, krackelerade glaspärlor, metallpärlor och gummislang. 50 kronor.

Tack för titten och välkommen åter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0